קידום אתר סחר
קידום אתר סחר – זה במגרש שלנו
כדי לבצע עבודה איכותית של תכנון ורכש מדיה עבור אתר סחר – צריך להכיר את התחום על בוריו, מהתמונה הכוללת ועד הפרטים הקטנים ביותר. זהו תחום המצריך ידע וניסיון מעמיק בעבודה עם מספר רב של פלטפורמות מסוגים שונים: פלטפורמות מעקב ומדידה, תוכן, רשתות פרסום ומערכות ניהול של האתר. כמו כן, ניהול אתר סחר מחייב עבודה צמודה ואינטנסיבית מול המפרסם ברמה יומיומית.
מדיה פולס מקדמת אתרי סחר משנת 2009 עבור אתרים גדולים בארץ ובחו”ל במגוון קטגוריות: אופנה, קמעונאות, רכב ועוד.
למדיה פולס מספר אתרי סחר מקומיים ובין לאומיים הנמצאים בבעלותה המלאה או חלקית . המודל בעסקי בו אנחנו אוהבים לעבוד הוא מודל של שותפות. מדיה פולס יודעת לנהל את כל האספקטים הקשורים במסחר אלקטורני. הקמת אתרים, הקמה וניהול של חנויות באמזון ומרקטפלייסים אחרים, טיפול בפן הלוגיסטי בארץ ובעלום, הקמת תשתיות סליקה, הקמת חברות בחו״ל, פתיחת מספרי מע״מ בחו״ל וטיפול בנושא החשבונאי. יש לנו ניסיון מעשי רב בנושא וספקים בארץ ובעלום איתם אנחנו עובדים .
אנחנו שותף עסקי מושלם לחברות יצרניות אשר רוצות להיכנס לעולם האיקומרס.
השלבים בקידום אתר סחר
פעילותנו לקידום אתר סחר מתבצעת במספר שלבים ברורים, המובנים בתכנית כוללת:
שלב א’ – בדיקת יכולת החזר ההשקעה מהפעילות הפרסומית. בשלב זה אנו מבצעים ניתוח של עלויות הפרסום באפיקי הפרסום הדיגיטליים השונים בקטגוריה ובשוק בו פעיל המפרסם.אנו מכניסים את הנתונים לתוך מודל חישוב המשקלל את העלויות לקליק, אחוזי ההמרה הצפויים, שווי סל ממוצע, שווי לקוח ורמת הרווחיות שהוא מניב לאתר. מודל זה מאפשר לנו להחליט האם יש כדאיות לקידום, ואיזה אפיקים צפויים להניב את החזר ההשקעה הגבוהה ביותר עבור המפרסם.
הפלוס של מדיה פולס
מדיה פולס מצוידת בידע מעמיק ובניסיון עשיר ורב שנים בניהול וקידום אתרי סחר.
מדיה פולס אינה מבזבזת את זמנה ואת זמנו של הלקוח. אנו בוחרים לקדם רק אתרי סחר שאנו צופים להם היתכנות כלכלית בלבד.ֿ
לאחר שאנחנו מבצעים ניתוח מעמיק אנחנו יודעים להשקע כסף וזמן באתרים להם אנחנו רואים פוטנציאל מסחרי.
שלב ב’ – בניית תכנית קידום בפלטפורמות השונות בהן בחרנו להשתמש. התכנית כוללת הגדרת קהלים, סוגי קריאייטיב נדרשים ועוד.
שלב ג’ – התאמת מערכות מדידה, צביעת קהלים, מעקב המרות באתר, והכנת התשתית עם המפרסם לקידום במערכות היוצרות מודעות דינמיות.
שלב ד’ – שלב הניסוי בפועל. בשלב זה אנו בונים קמפיין ״ניסוי״ ראשוני, שנועד לבדוק אלו פלטפורמות וקהלים אכן מניבים ללקוח החזר השקעה חיובי.
שלב ה’ – אופטימיזציה של אפיקי פרסום, קהלים וקריאייטיבים בהתאם לתוצאות בפועל של הפעילות הפרסומית.
שלב ו’ – תכנית קידום חודשית עפ”י מוצרים, השקות ומבצעים שיש למפרסם מדי חודש.