קידום אפליקציות

בים האפליקציות – הקידום הוא קרש הצלה

בחנויות האפליקציות “המדפים” עמוסים וההיצע אדיר. העומס והמגוון של אפליקציות בתשלום יוצר מצב, שמחייב את בעלי האפליקציות להשתמש בשירותי קידום מקצועיים. ללא שירות כזה, המבוצע בידי סוכנות מדיה מנוסה, כמות ההורדות ורמת השימושיות יהיו נמוכות מאוד. קידום אפליקציות בתשלום נועד להגדיל את כמות המשתמשים המורידים את האפליקציה, וכן לעודד שימושיות בקרב משתמשים קיימים שהורידו את האפליקציה בעבר.
בעלי האפליקציות יעשו בחוכמה אם ייצרו קשר עם חברת המדיה המקדמת כבר בשלב פיתוח האפליקציה, כך שהיא תוכל להגדיר את הדרישות הטכניות שלה לפני עליית האפליקציה לאוויר, ובכך לחסוך בעלויות פיתוח נוספות בהמשך.

משפך השימושיות באפליקציה –
היעדים לקידום

משפך השימושיות באפליקציה מתחלק לשלבים שונים:
א) הורדה
ב) פתיחה
ג) הרשמה (במידה ויש)
ד) שימוש באפליקציה (על פי תדירות)

הפלוס של מדיה פולס

 מדיה פולס הינה בעלת ניסיון רב בקידום אפליקציות רבות מסוגים שונים.

 מדיה פולס בונה למפרסמים אסטרטגיית קידום כוללת על כל סוגי הפלטפורמות, מספקת את תשתית המדידה, מתכננת ורוכשת את שטחי הפרסום, ומבצעת אופטימיזציה.

כל אחד מהשלבים הללו יכול להיות יעד לקידום, שניתן לבנות לו תכנית קידום בפני עצמה. כדי למדוד את היעדים הללו ולהגיש את המודעות האופטימליות לכל אחד מהגולשים בכל אחד מהשלבים במשפך, יש להתקין על האפליקציה מערכות מדידה (גוגל אנליטיקס / אפס פלייר) ו-SDK של מערכות הפרסום (גוגל ופייסבוק).

"תחנות הקידום" האופטימליות

זימון משתמשים חדשים לאפליקציה – מדיה פולס משתמשת במודעות חכמות “click to download” שמזהות באיזה מכשיר נייד משתמש הגולש ואיזו מערכת הפעלה יש לו (OS / android windows /). בהתאם לכך, המודעות מוגשות אך ורק למכשירים שיכולים לתמוך באפליקציה מבחינה טכנית. כמו כן, הן מפנות את הגולש ישירות לעמוד ההורדה של האפליקציה בחנות האפליקציות, שתואמת את מערכת ההפעלה שלו.

הנעת גולשים לסיום ההרשמה לאפליקציה – במקרים בהם גולשים הורידו את האפליקציה אך לא סיימו את תהליך ההרשמה, מדיה פולס משתמשת במודעות עם מסר רלוונטי. המודעות פונות אך ורק לגולשים אלה, ומפנות אותם ישירות לעמוד תחילת ההרשמה.

עידוד רמת השימושיות באפליקציה – על מנת להגביר את רמת השימושיות של גולשים באפליקציה, מדיה פולס מפנה מודעות רק לאלה שהשלימו את תהליך ההרשמה, אך לא ביקרו באפליקציה בפרק זמן שהגדיר המפרסם. לגולשים אלו יוגשו מודעות רלוונטיות, שיניעו אותם לפתוח שוב את האפליקציה, ויובילו אותם לעמוד הרלוונטי בתוכה.

מודעות לקידום אפליקציות

מודעות לקידום אפליקציות קיימות במגוון רשתות ופורמטים. ברשתות הקידום המובילות כדוגמת גוגל ופייסבוק ניתן להגיש מודעות על פי מגוון פילוחים נרחב:
א) אפליקציות אחרות המותקנות על המכשיר
ב) גיל ומין
ג) גיאוגרפיה
ד) שפה
ה) תחומי עניין של הגולש
ו) חיפושים
ז) קהלים זהים לאלה שכבר התקינו את האפליקציה בעבר

רוב הפלטפורמות הפרסומיות על גביהן מתבצע קידום האפליקציות הן ״פרוגרמטיות״. בפלטפורמות אלה ניתן להגדיר יעד של עלות להתקנה מקסימלית, או כל יעד אחר לפעילויות בתוך האפליקציה, כגון הרשמה או שימוש. מול יעדים אלה מדיה פולס מבצעת אופטימיזציה שנועדה ליצור את העלות הזולה ביותר לכל אחת מהפעולות.

הפלוס של מדיה פולס

 מדיה פולס הינה בעלת ניסיון רב בקידום אפליקציות רבות מסוגים שונים.

 מדיה פולס בונה למפרסמים אסטרטגיית קידום כוללת על כל סוגי הפלטפורמות, מספקת את תשתית המדידה, מתכננת ורוכשת את שטחי הפרסום, ומבצעת אופטימיזציה.