פרסום חוצות

לפרסום חוצות יש אופי

פרסום חוצות הוא אמצעי המדיה הוותיק בעולם. במהלך השנים הוא התפתח לפורמטים שונים, אך הקו המנחה המשותף נותר בעינו – זהו פרסום שחשוף לעיני כל. לפרסום חוצות יש רמת חשיפה גבוהה לקהלים רבים, אולם זמן החשיפה של המסר קצר יחסית. אופי זה מכתיב העברת מסרים חדים, ברורים ופשוטים מאוד. לפיכך פרסום חוצות מתאים בעיקר ליצירת מודעות למותג או להעברת מסר מכירתי פשוט.

הפרסום בחוצות ישראל

אופיו של פרסום החוצות תואם את אופייה של ישראל – מדינה חמה עם שעות אור רבות במהלך היממה. בתנאים כאלה, לפרסום חוצות יש אפקטיביות רבה.

בעוגת הפרסום בישראל, פרסום החוצות זוכה בנתח של 5%, ונחשב לאחת המדיות הדינמיות ביותר בשוק. כמות השלטים לכל נפש בישראל גבוהה ביותר לעומת מדינות המערב. זאת בשל הרגולציה הנמוכה, והאינטרס של העיריות לאשר מקסימום שלטים בשטחן, שכן הן גובות עבורן אגרות שילוט חודשיות.

פרסום חוצות בארץ נמכר בדרך כלל בחבילות לתקופה של 10 ימים או 30 ימים, אך ניתן לרכוש גם שלטים ממוקדים או מוגדרים לתקופות משתנות. 

הפלוס של מדיה פולס

ב”ג’ונגל” הגדול והדינמי של פרסום החוצות בישראל, עם הכמות הרבה של פורמטים ומיקומים חדשים – קשה למפרסמים להסתדר לבד. סוכנות ותיקה ומעודכנת כמו מדיה פולס, שמכירה כל פרט בשטח, תוכל לעשות להם סדר ולהתאים את פתרון שילוט החוצות האפקטיבי ביותר עבורם.

היכרותנו המעמיקה עם ענף השילוט מאפשרת לנו לבנות ללקוחותינו, בגבולות תקציביהם, את תמהיל המדיה האופטימלי בפריסת השילוט. הדבר מחייב ניהול מו״מ מול מספר ספקים רב, שכל אחד מהם מציע מגוון שלטים רחב באיכויות משתנות.

שיתוף פעולה עם מדיה פולס מבטיח למפרסמים לזכות בשלטים הטובים ביותר בתמורה להשקעתם. 

סוגי פורמטים בפרסום חוצות

בישראל קיימים 5 פורמטים מרכזיים לפרסום חוצות:

שלטי ענק – פרסום על קירות של בניינים או מונומנטים פרסומיים אחרים.

בילבורדס – שלטים בגודל 12 מ”ר עד 40 מ”ר.

טלוויזיית חוצות – מסכים גדולים המוצבים בצמתים מרכזיים.

ריהוט רחוב – פוסטרים בתחנות אוטובוסים, מפות, מכווני תנועה ותחנות רכבת.

פרסום בתנועה – פרסום על גבי אוטובוסים ומוניות שירות.

בחירת הפורמט הפרסומי בו משתמשים בפרסום חוצות משתנה בהתאם לקהל היעד וסוג המסר שהמפרסם מבקש להעביר. חבילות מולטי-פורמט, המשלבות מספר פורמטים פרסומיים, מניבות את האפקטיביות הפרסומית הטובה ביותר.

איכות או כמות בראש חוצות?

כאמור, שוק פרסום החוצות בישראל רווי מאוד, והעומס הפרסומי שלו מכתיב שימוש בכמויות גדולות יותר של שלטים על מנת ליצור בולטות. עם זאת, כאשר רוכשים חבילת פרסום חוצות חשוב מאוד להקפיד על איכות המיקומים בהם יוצג הפרסום ולא רק על כמות השלטים בחבילה.

במקרים רבים כמות השלטים בפריסה אינה מעידה על איכותה. פורמטים איכותיים במקומות טובים יכולים לספק מכפיל חשיפה גדול ואיכותי יותר מאשר שלטים רגילים. מדיה פולס יודעת לבחור עבור לקוחותיה את השלטים הטובים ביותר וליצור את התמהיל האופטימלי בתמורה להשקעת הלקוח.