פרסום ברדיו
פרסום ברדיו הוא אחד הכלים החזקים ביותר לקידום העסק שלך
פרסום ברדיו הוא אחד מאמצעי המדיה האפקטיביים ביותר להגברת חשיפה ומכירות. מצד אחד, הוא מספק כיסוי רחב לקהלים שונים ברחבי הארץ, ומצד שני – מאפשר עלויות נמוכות לאלף נחשפים (CPM). בזכות מגוון התחנות הרחב בישראל, ניתן לבנות קמפיינים רדיו מותאמים אישית – ברמה המקומית או הארצית – כמעט לכל תקציב שיווקי.
האזנה לרדיו ממשיכה להיות חלק בלתי נפרד מהשגרה הישראלית. זמן האזנה ממוצע עומד על כ־90 דקות ביום, כאשר צעירים מאזינים בעיקר בנסיעות ומבוגרים לאורך שעות היום. תחנות בולטות כמו גלגל"צ, גלי צה"ל או רדיו אקו 99 מציעות פתרונות פרסום ממוקדים.
לצד תחנות הרדיו המסורתיות, הקהל עובר בהדרגה גם לאפליקציות כמו Spotify, Apple Music ו־SoundCloud, וגם לאפליקציות ייעודיות של תחנות רדיו או שירותים מאחדים (אגריגטורים). השילוב בין פלטפורמות אלו מאפשר קמפיינים מדויקים וחכמים, בתכנון מדיה מקצועי של TuneAds.
פורמטים פרסומיים ברדיו
חסויות – אורכן 10-6 שניות בהתאם לכל לתחנה ומגבלותיה
תשדירים – מתומחרים בהתאם לאורך התשדיר שבוחר הלקוח המפרסם
תוכן שיווקי – נתפר ומותאם אישית למסרים השיווקיים של הלקוח המפרסם
הפלוס של מדיה פולס
מדיה פולס מפרסמת בכל תחנות הרדיו הארציות, המקומיות והצבאיות.
אנו מתמחים בהתאמת תמהיל הפרסום בתחנות בהתאם לצרכי המפרסם וקהל היעד שלו.
תמהיל המדיה אתו אנו מציעים ללקוחותיניו מתבסס על נתוני ההאזנה, פרופיל המאזינים ועליות הפרסום בכל תחנה ותחנה.
אנו מציעים ללקוחותינו גמישות מרבית ברמות התקציב, סוגי הפרסום ותמהיל התחנות.
רשתות הפרסום המרכזיות ברדיו בישראל
הפרסום ברדיו בישראל נמכר על ידי שלוש רשותות פרסום מרכזיות
תחנות רדיו צה״ליות
תחנות קול ישראל – ארציות
כאן ב, כאן ג, קול ישראל בערבית , 88 , קול המוסיקה , כאן א
תחנות רדיו אזוריות – הרשות השנייה
רדיו ללא הפסקה, רדיוס , 99 , קול ברמה, קול חי , לב המדינה, רדיו חיפה, רדיו תל אביב, אמצע הדרך , רדיו דרום , גלי ישראל , צפון ללא הפסקה , רדיו ירושלים, קול רגע , קול הים האדום , רדיו א-שאמס
תחנות רדיו אזוריות
אחוז כיסוי יומי בגילאי 18 +
No Data Found
No Data Found
תחנות רדיו ארציות
אחוז כיסוי יומי בגילאי 18 +
No Data Found
No Data Found
הפלוס של מדיה פולס
מדיה פולס מפרסמת בכל תחנות הרדיו הארציות, המקומיות והצבאיות.
אנו מתמחים בהתאמת תמהיל הפרסום בתחנות בהתאם לצרכי המפרסם וקהל היעד שלו.
תמהיל המדיה אתו אנו מציעים ללקוחותיניו מתבסס על נתוני ההאזנה, פרופיל המאזינים ועליות הפרסום בכל תחנה ותחנה.
אנו מציעים ללקוחותינו גמישות מרבית ברמות התקציב, סוגי הפרסום ותמהיל התחנות.