פרסום בווידאו
ווידאו באינטרנט – פורמט פרסומי מנצח
המגרש המרכזי לפרסום חוצה פלטפורמות
הפרסום בווידיאו מסתמן כבר עתה כמגרש המושלם לביצוע חיבור מלא וחוצה פלטפורמות בין כל המסכים: טלוויזיה, מחשב, טאבלט וטלפון נייד. ניצניו של חיבור זה ניכרים כבר בחלק מהפלטפורמות. לא ירחק היום בו נוכל לנהל קמפיין פרסומי על גבי כלל המסכים, כולל הטלוויזיה דרך מערכת הגשת פרסומות אחת.
הפלוס של מדיה פולס
מדיה פולס מתכננת ורוכשת מדיה על גבי כל הפלטפורמות המגישות וידאו.
יש לנו את הידע הנדרש ואת המינון הנכון, בעזרתם אנו בונים עבור לקוחותינו המפרסמים תמהיל מדיה אופטימלי, המשלב פרסום וידאו פרוגרמטי ופרסום וידאו בקנייה ישירה, ומחולק בין הפלטפורמות השונות בהתאמה לקהל היעד של המפרסם ולמטרות הקמפיין.
פורמטים לפרסום בווידאו בישראל
בישראל ניתן לרכוש כיום פרסום בווידאו במספר פורמטים כדלקמן:
פרירולים – סרטונים באורך עד 15 שניות, המשובצים לפני תחילת צפייה בקטע וידאו, ללא אפשרות דילוג.
מידרולים – סרטונים באורך עד 15 שניות, המשובצים במהלך קטע וידאו (בעיקר בסדרות או בסרטים), ללא אפשרות דילוג.
פוסטרולים – סרטונים באורך עד 15 שניות, המשובצים בסוף הצפייה בקטע וידאו, ללא אפשרות דילוג.
מודעות הניתנות לדילוג – מוגשות לפני התחלת הצפייה בקטע וידאו, וניתן לדלג עליהן לאחר 5 שניות.
התשלום במודעות שאינן ניתנות לדילוג נעשה לפי צפייה ומתומחר על פי מודל V.CPM – עלות לאלף צפיות. במודעות עליהן ניתן לדלג, התמחור מתבצע על פי עלות לצפייה מלאה בסרטון. אין הגבלה על אורך הסרטון במודעות אלו, אך צפייה מלאה מחושבת כצפייה ב-30 השניות הראשונות לסרטון או עד תום הסרטון – הקצר מביניהם.
מודעות פרימיום וידאו
מודעות פרימיום וידאו מהוות פתרון מעולה למפרסמים, המעוניינים להשיג כיסוי וחשיפה רחבים בפרק זמן קצר ביותר. מודעות אלה נמכרות על בסיס יומי, ומוגשות לכלל הגולשים הנחשפים לפלטפורמה ביום נתון. לרוב הן נמכרות ללא רמות פילוח.
מודעות הפרימיום נחלקות לשני סוגים עיקריים:
Video on display – סרטון וידאו שמוגש על שטח פרסום המיועד לבאנר פרימיום. המודעה מוגשת בעמוד הבית של האתר, או בפעם הראשונה ביום בו הגולש נכנס לאתר מסוים.
אופטימיזציית כיסוי – מודעות המוגשות פעם אחת לכל גולש, המבקר ביום נתון בפלטפורמה או אתר כלשהם.
מודעות פרימיום וידאו מתומחרות בדרך כלל במחיר יומי קבוע תוך התחייבות האתר לכמות חשיפות מינימלית.
איך ניתן להגיש פרסומות בווידאו?
קיימות שתי דרכים להגשת פרסומות בווידאו:
FIX – רכישת כמות חשיפות מוגדרת מראש בתכנים מוגדרים, עם יכולות פילוח מוגבלות, במחיר קבוע מראש לכל אלף חשיפות. דרך זו מקובלת ברכישת מדיה בפורמטים שאינם ניתנים לדילוג.
פרוגרמטיק – הרכישה מתבצעת על ידי הגדרת העלות המרבית לצפייה מלאה, שהמפרסם מוכן לשלם במערכות ההגשה. המערכת מנהלת מכרז על כל צפייה בין כל המפרסמים שבחרו להגיש את הפרסום, והמפרסם המרבה במחיר זוכה בחשיפה. במערכות הפרוגרמטיות ניתן להגדיר פרמטרים רבים של פילוח כגון גיל, מין, תחומי עניין של הגולש, תכנים ספציפיים ורימרקטינג. כמו כן, ניתן להגדיר את כמות הפעמים המרבית בה תוגש הפרסומת לכל גולש בפרק זמן נתון.
הפלוס של מדיה פולס
מדיה פולס מתכננת ורוכשת מדיה על גבי כל הפלטפורמות המגישות וידאו.
יש לנו את הידע הנדרש ואת המינון הנכון, בעזרתם אנו בונים עבור לקוחותינו המפרסמים תמהיל מדיה אופטימלי, המשלב פרסום וידאו פרוגרמטי ופרסום וידאו בקנייה ישירה, ומחולק בין הפלטפורמות השונות בהתאמה לקהל היעד של המפרסם ולמטרות הקמפיין.