פרסום בווידאו

ווידאו באינטרנט – פורמט פרסומי מנצח

פרסום בווידאו באינטרנט הינו הפורמט הפרסומי המתפתח ביותר כיום. מה שעושה אותו למוצר פרסום כה מבוקש זו היכולת לשלב תמונה, קול ותנועה יחד עם יכולות אינטראקציה ופילוח חכמות. הווידאו כפורמט פרסומי מספק מענה אופטימלי למפרסמים, המעוניינים בפרסום תדמיתי מצד אחד ומניע לפעולה מאידך, והכול בכיסוי נרחב ובתקציב קטן יחסית.

המגרש המרכזי לפרסום חוצה פלטפורמות

הפרסום בווידיאו מסתמן כבר עתה כמגרש המושלם לביצוע חיבור מלא וחוצה פלטפורמות בין כל המסכים: טלוויזיה, מחשב, טאבלט וטלפון נייד. ניצניו של חיבור זה ניכרים כבר בחלק מהפלטפורמות. לא ירחק היום בו נוכל לנהל קמפיין פרסומי על גבי כלל המסכים, כולל הטלוויזיה דרך מערכת הגשת פרסומות אחת. 

הפלוס של מדיה פולס

מדיה פולס מתכננת ורוכשת מדיה על גבי כל הפלטפורמות המגישות וידאו.

 יש לנו את הידע הנדרש ואת המינון הנכון, בעזרתם אנו בונים עבור לקוחותינו המפרסמים תמהיל מדיה אופטימלי, המשלב פרסום וידאו פרוגרמטי ופרסום וידאו בקנייה ישירה, ומחולק בין הפלטפורמות השונות בהתאמה לקהל היעד של המפרסם ולמטרות הקמפיין.

במסגרת קמפיין כזה נוכל להגדיר בדיוק איזה מסר אנו מעוניינים להגיש, לאיזה גולש, על גבי איזה מסך, באיזה סדר ובאיזו תדירות. כמו כן, נוכל להחליט על הסכום שנהיה מוכנים לשלם על כל צפייה בסרטון הווידאו שלנו בכל מסך ולכל גולש. אין ספק שמדובר במערכות, שישנו את עולם הפרסום וימתחו את הגבולות המוכרים לנו כיום מקצה לקצה. מבחינה טכנולוגית אנחנו כבר שם, מכיוון שמערכות ההגשה קיימות והטלוויזיות החכמות בסלון כבר מחוברות לאינטרנט. אנו נמצאים בדיוק בשלב בו כל הקצוות נקשרים.

פורמטים לפרסום בווידאו בישראל

בישראל ניתן לרכוש כיום פרסום בווידאו במספר פורמטים כדלקמן:

פרירולים – סרטונים באורך עד 15 שניות, המשובצים לפני תחילת צפייה בקטע וידאו, ללא אפשרות דילוג.

מידרולים – סרטונים באורך עד 15 שניות, המשובצים במהלך קטע וידאו (בעיקר בסדרות או בסרטים), ללא אפשרות דילוג.

פוסטרולים – סרטונים באורך עד 15 שניות, המשובצים בסוף הצפייה בקטע וידאו, ללא אפשרות דילוג.

מודעות הניתנות לדילוג – מוגשות לפני התחלת הצפייה בקטע וידאו, וניתן לדלג עליהן לאחר 5 שניות.

התשלום במודעות שאינן ניתנות לדילוג נעשה לפי צפייה ומתומחר על פי מודל V.CPM  – עלות לאלף צפיות. במודעות עליהן ניתן לדלג, התמחור מתבצע על פי עלות לצפייה מלאה בסרטון. אין הגבלה על אורך הסרטון במודעות אלו, אך צפייה מלאה מחושבת כצפייה ב-30 השניות הראשונות לסרטון או עד תום הסרטון – הקצר מביניהם.

מודעות פרימיום וידאו

מודעות פרימיום וידאו מהוות פתרון מעולה למפרסמים, המעוניינים להשיג כיסוי וחשיפה רחבים בפרק זמן קצר ביותר. מודעות אלה נמכרות על בסיס יומי, ומוגשות לכלל הגולשים הנחשפים לפלטפורמה ביום נתון. לרוב הן נמכרות ללא רמות פילוח.

מודעות הפרימיום נחלקות לשני סוגים עיקריים:

Video on display – סרטון וידאו שמוגש על שטח פרסום המיועד לבאנר פרימיום. המודעה מוגשת בעמוד הבית של האתר, או בפעם הראשונה ביום בו הגולש נכנס לאתר מסוים.

אופטימיזציית כיסוי – מודעות המוגשות פעם אחת לכל גולש, המבקר ביום נתון בפלטפורמה או אתר כלשהם.

מודעות פרימיום וידאו מתומחרות בדרך כלל במחיר יומי קבוע תוך התחייבות האתר לכמות חשיפות מינימלית.

איך ניתן להגיש פרסומות בווידאו?

קיימות שתי דרכים להגשת פרסומות בווידאו:

FIX  רכישת כמות חשיפות מוגדרת מראש בתכנים מוגדרים, עם יכולות פילוח מוגבלות, במחיר קבוע מראש לכל אלף חשיפות. דרך זו מקובלת ברכישת מדיה בפורמטים שאינם ניתנים לדילוג.

פרוגרמטיק – הרכישה מתבצעת על ידי הגדרת העלות המרבית לצפייה מלאה, שהמפרסם מוכן לשלם במערכות ההגשה. המערכת מנהלת מכרז על כל צפייה בין כל המפרסמים שבחרו להגיש את הפרסום, והמפרסם המרבה במחיר זוכה בחשיפה. במערכות הפרוגרמטיות ניתן להגדיר פרמטרים רבים של פילוח כגון גיל, מין, תחומי עניין של הגולש, תכנים ספציפיים ורימרקטינג. כמו כן, ניתן להגדיר את כמות הפעמים המרבית בה תוגש הפרסומת לכל גולש בפרק זמן נתון.

הפלוס של מדיה פולס

מדיה פולס מתכננת ורוכשת מדיה על גבי כל הפלטפורמות המגישות וידאו.

 יש לנו את הידע הנדרש ואת המינון הנכון, בעזרתם אנו בונים עבור לקוחותינו המפרסמים תמהיל מדיה אופטימלי, המשלב פרסום וידאו פרוגרמטי ופרסום וידאו בקנייה ישירה, ומחולק בין הפלטפורמות השונות בהתאמה לקהל היעד של המפרסם ולמטרות הקמפיין.