פרסום במנועי חיפוש
מנועי החיפוש – הגולשים הרלווטיים ביותר
גוגל – מקור התנועה המרכזי
גוגל הוא מקור התנועה המרכזי עבור רוב האתרים העסקיים ברשת. גולשים יכולים להגיע לאתרי עסקים דרך גוגל בשתי דרכים: האחת – ע”י תוצאות חיפוש אורגניות (מסומנות בתרשים באדום), והשנייה – על ידי מודעות פרסום ממומנות (מסומנות בתרשים בירוק).
מערכת הפרסום של גוגל היא מערכת הגשת הפרסומות המורכבת ביותר בעולם הפרסום, וזאת מכל היבט: סוגי מודעות, תוספי מודעות, שיטות למציאת קהל היעד, שיטות אופטימיזציה, סקריפטים, התאמות לאתר, התממשקות עם מקורות מידע בארגון ואינספור עדכונים שגוגל מבצע ברמה שבועית.
הפלוס של מדיה פולס
מדיה פולס הינה שותפה מוסמכת של גוגל. מתוקף הסמכה זו אנו מחויבים ללמוד ולהטמיע באופן מתמיד את החידושים במערכת הפרסום הדינמית של גוגל. אנחנו מבקרים במשרדי גוגל לצורך הדרכות חודשיות, וכדי להתעדכן במוצרי פרסום חדשים ובשינויים במוצרים קיימים. השילוב של למידה מתמדת זו עם הניסיון הרב שצברנו במהלך עשר שנים, מאפשר לנו להציב את לקוחותינו תמיד צעד אחד לפני מתחריהם, ולהבטיח שיפיקו את מירב התועלת מפרסום במנועי החיפוש
קידום ממומן – נותן את השליטה בידי המפרסם
הקידום הממומן מורכב ממודעות שונות, המופיעות במנוע החיפוש כאשר הגולש מקליד מילת חיפוש הקשורה לתחום כלשהו. כך לדוגמה, אם סוכנות לביטוח בוחרת להשתמש בקידום ממומן, חלק ממילות החיפוש שלה יהיו: ביטוח, סוכנות לביטוח, ביטוח רכב וכו’. בכל פעם שגולש המחפש סוכנות ביטוח יקליד את מילות החיפוש הללו – תופיע גם המודעה של אותה סוכנות ביטוח.
העיקרון העומד בבסיס שיטת הקידום הממומן הוא, שהמפרסם אינו משלם עבור הופעת המודעה, אלא אם הגולש הקליק עליה והועבר כתוצאה מכך לאתר העסק של המפרסם. הקידום הממומן מאפשר למפרסם להגדיר מראש מקסימום תקציב פרסום יומי ועלות לקליק, שהוא מוכן לשלם עבור כל מילת חיפוש או ביטוי שיקליד הגולש במנוע החיפוש.
מערכת הפרסום של גוגל מבצעת מכרז עבור כל חיפוש, וקובעת איזה מודעות יופיעו ובאיזה סדר. הקביעה נעשית בהתאם למחיר לקליק אותו הציע המפרסם ועפ”י ציון האיכות של המודעה שלו, שנקבע לפי הרלוונטיות של תוכן המודעה, דף הנחיתה וביצועי העבר שלה.
המודעות יופיע בכל יום עד ניצול התקציב היומי. כך יש למפרסם שליטה מלאה על הוצאותיו עבור הפרסום.
קידום ממומן שנעשה בצורה מקצועית ע”י מומחים בעלי ידע וניסיון, יגדיל משמעותית את כמות התנועה לאתר וישפיע על איכות הגולשים המגיעים אליו.
מערכת הפרסום של גוגל מאפשרת לעקוב אחר כמות הפניות הטלפוניות, הלידים או המכירות שנוצרו באתר כתוצאה מהפרסום. היא מציגה נתונים כספיים כגון עלות לפנייה או רכישה, ובכך מאפשרת למפרסם לחשב את ההחזר על ההשקעה הכספית שלו, ולקבוע לפיכך את רמת התקציב היומי והעלות המקסימלית שהוא מוכן לשלם עבור קליק/פנייה.
הקידום הממומן במודעות החיפוש של גוגל מהווה חלק מתמהיל כולל של פרסום, שניתן לבצע על גבי פלטפורמת גוגל. פלטפורמה זו מאפשרת למפרסמים להגיש פרסומות רלוונטיות מסוגים שונים על בסיס נתוני המידע שגוגל צובר על הגולש. זאת עפ”י היסטוריית החיפושים של הגולש, האתרים בהם הוא מבקר, והפרטים האישיים שמסר כשנרשם לשירותי גוגל השונים.
ארכיטקטורת הקידום הממומן של מדיה פולס
במדיה פולס אנו בונים עבור לקוחותינו את הקידום הממומן, לרוב בהתבסס על היסודות הבאים:
שם המותג – מודעות שמופיעות כאשר גולשים מחפשים את שם העסק בווריאציות ושפות שונות. ישנם שני מצבים עיקריים בהם יש חשיבות לפרסום מודעות על מילות חיפוש שמכילות את שם המותג:
כשהלקוח לא מאונדקס במקום הראשון בתוצאות החיפוש האורגני עבור שם המותג שלו בכל הווריאציות בהן הגולשים כותבים אותו.
כאשר מתחרים מפרסמים מודעות עם שם המותג של הלקוח שלנו, ומשיגים לעצמם חשיפה טובה יותר לגולש, גם כשהלקוח שלנו מופיע במקום הראשון בקידום האורגני.
קטגוריה – פרסום מודעות רלוונטיות על מילות מפתח הקשורות לקטגוריות בהן פעיל המפרסם.
רימרקינג – הצגת מודעות חיפוש, באנרים ומודעות וידיאו לגולשים שביקרו באתר המפרסם, אך לא רכשו את המוצר ולא השאירו פנייה.
מתחרים – הצגת מודעות רלוונטיות לחיפושים של מתחרים בקטגוריה, על מנת להיכנס למערכת השיקולים של המחפש.
הפלוס של מדיה פולס
מדיה פולס הינה שותפה מוסמכת של גוגל. מתוקף הסמכה זו אנו מחויבים ללמוד ולהטמיע באופן מתמיד את החידושים במערכת הפרסום הדינמית של גוגל. אנחנו מבקרים במשרדי גוגל לצורך הדרכות חודשיות, וכדי להתעדכן במוצרי פרסום חדשים ובשינויים במוצרים קיימים. השילוב של למידה מתמדת זו עם הניסיון הרב שצברנו במהלך עשר שנים, מאפשר לנו להציב את לקוחותינו תמיד צעד אחד לפני מתחריהם, ולהבטיח שיפיקו את מירב התועלת מפרסום במנועי החיפוש