מדיה פלוס

מי אנחנו

תכנון, רכש וניהול מדיה – זה העולם שלנו

את מדיה פולס, סוכנות מדיה עצמאית, הקמנו בשנת 2006. מאז ועד היום, אנו מפנים את כל משאבינו, הניסיון והידע שצברנו, כדי להיות רלוונטיים ומובילים בענף הפרסום בישראל. אנו עושים זאת תוך פיתוח מתמיד של יכולותינו, וע”י התאמת שירותינו לעולם שהולך ומתעצם טכנולוגית.

שירותינו כוללים אסטרטגיה, תכנון, מחקר ורכש של כל סוגי המדיה, ובניית תכניות ניהול מדיה חוצת פלטפורמות ומסכים. שירותים אלה ניתנים למגוון לקוחות: מפרסמים בינלאומיים ומקומיים, לקוחות המייבאים קריאייטיב מחו”ל, סוכנויות קריאייטיב ויועצים שיווקיים. המכנה המשותף לכל לקוחותינו, הוא ההבנה כי עבודה ישירה מול סוכנות מדיה עצמאית, חוסכת בעלויות המדיה ומעצימה את איכות השירות שהם מקבלים. 

ניהול מדיה ב-360 מעלות – תנאי להצלחה תקשורתית

צריכת תוכן חוצת פלטפורמות הפכה זה מכבר לחלק משגרת יומנו. הטכנולוגיה המתקדמת טשטשה את הגבולות בין אמצעי המדיה, כאשר אנשים צורכים יותר ויותר מדיה באופן סימולטני. כך לדוגמה, אנו רואים תכנית בטלוויזיה, עוקבים אחריה באינטרנט, ומגיבים עליה בסלולר וברשתות החברתיות. במדיה פולס קראנו את המפה – פרסום חוצה פלטפורמות ומסכים הוא תחום דינמי ומתפתח. העברת מסרים על גבי פלטפורמות ומסכים שונים, משפרת את הטמעתם, זכירותם והתאמתם למותג/מוצר ע”י קהל היעד. בעולם כזה, ניהול מדיה ב-360 מעלות מהווה תנאי הכרחי להצלחת כל מהלך תקשורתי ופרסומי. השלם גדול מסך חלקיו – זו התפיסה המנחה אותנו בכל העשייה במדיה פולס. 

שליטה בכל הפלטפורמות והטכנולוגיות – בבית אחד

במדיה פולס אנו מנהלים מהלכים תקשורתיים כוללניים בטלוויזיה, רדיו, עיתונות, שילוט, מדיה חברתית, מדיה מונחית ביצועים ומנועי חיפוש. מהלכים אלה מאפשרים לנו לתכנן עבור לקוחותינו קמפיינים אפקטיביים, שתואמים את צרכיהם, וחוסכים בעלויות המדיה שלהם תוך החזר ההשקעה. אנו מנהלים את כל אמצעי המדיה בבית אחד – מדיה פולס, וזה הפלוס שלנו! פעילות עוצמתית ואינטגרטיבית כזו מתאפשרת בזכות שליטתנו המלאה בכל הפלטפורמות, יכולות תכנון מדיה ייחודיות, ואיתור, אימוץ, למידה והטמעה של טכנולוגיות מתקדמות בתדירות גבוהה. זוהי דרכנו להשיג את התוצאה האופטימלית עבור הלקוח-המפרסם.

 

בניית תכנית מדיה – בהתאמה לצרכי הלקוח

אנו בונים עבור לקוחותינו תכניות מדיה חוצת פלטפורמות בהתאמה מדויקת לצרכיהם. ראשית, אנו בוחנים את אופן צריכת המדיה של קהל היעד של הלקוח. בשלב הבא אנו מאתרים את צמתי התוכן בהם נמצא קהל היעד, בעזרת כלים מחקריים הבוחנים את פרופיל צריכת המדיה שלו, ואת רמות החפיפה בין אמצעי המדיה השונים. לבסוף, אנו בונים סביב צמתים אלו תכנית עפ”י יעדי הכיסוי והתדירות הנדרשים ליצירת פריסת מדיה אפקטיבית, שתואמת את מטרותיו של המהלך התקשורתי. קצב השינויים והחידושים הטכנולוגיים מחייב אותנו להיות דרוכים ולהמשיך ללמוד תוך כדי ביצוע – כדי להפיק את המיטב ללקוחותינו.