פרסום בפייסבוק

פייסבוק היא ללא ספק הפלטופרמה הפרסומית המעניינת ביותר בשוק הפרסום העולמי.

פלטורמה זו פתחה בפנינו אפשרויות פילוח אשר טרם נראו בעולם המדיה לפני כניסת פייסבוק.

מערכת הפרסום של פייסבוק היא מערכת דינמית ומשתנה באופן תדיר.

מדיה פולס מתכננת ורוכשת מדיה בפייסבוק משנת 2009 והיא אחת מסוכניות המדיה המנוסות ביותר בארץ בתחום זה. אנו רוכשים ומנהלים שטחי פרסום בפייסבוק עבור חלק גדול מהמפרסמים הגדולים ביותר במשק.

ניהול קמפיינים בפייסבוק מצריך היכרות עמוקה עם מוצרי הפרסום הקיימים במערכת, יכולות הפילוח שלה והבנת השינויים התדירים בפייסבוק המשפיעים מאוד על הביצועים של סוגי המודעות השונים.

פייסבוק מאפשרת לכל אחד יכול לפתוח חשבון פרסום ולנהל על גבי הפלטפורמה קמפיינים פרסומיים.

עלויות הפרסום בפייסבוק מושפעות מאוד מבחירת המודעות, קהלי היעד וההיסטוריה של החשבון שבאמצעותו מנוהל הקמפיין. הפערים בעלויות ובמדדי המעורבות אותו יוצר הקמפיין יכולים להגיע להפרש של עד 500% בין קמפיין שמנוהל טוב לקמפיין שאינו מנוהל טוב.

פייסבוק היא אחת הפלטפורמות היחידות המתגמלת את המפרסם על פי איכות תכנון המדיה אותו ביצע.

מדיה פולס מנהלת את הקמפיינים בפייסבוק על חשבון ביזנס פרמיום ישירות מול מטה פייסבוק באירלנד.

אנו נהנים מנציג פייסבוק אישי לנו המעדכן אותו באופן יום יומי בשינוים במערכת הפרסום של פייסבוק, מטפל ומלווה קמפיינים ספציפיים ובמידת הצורך עוזר בבנייה ואישור של קמפיינים מורכבים.

טכנולוגיה

מדיה פולס עושה שימוש במערכות API מתקדמות המתממשקות עם פייסבוק ומאפשרות לנו לנהל אופטימיזציה טובה יותר של כל מודעה ומודעה בהתאם לעליות לקליק, לייק , אינטראקציות עם אפליקציה או כל יעד מדיד אחר אשר הוצב לקמפיין בתוך פייסבוק או מחוץ לו.

מערכת ה API בה אנו משתמשים משפרת את הביצועי הקמפיינים אותם אנו מנהלים בעשרות מונים .

סוגי הפרסום בפייסבוק נחלקים לשלוש קטגוריות מוצרים מרכזיות

מוצרי פרימיום

מודעות המופיעות בעמוד בית של הגולש בפייסבוק לבד, ללא מודעות אחרות, מודעות אולו נפתחות בלחיצה לסרטון וידאו, ארוע או סקר בהתאם לבחירת המפרסם.

מודעות אלו מגיעות לכיסוי גבוהה מאוד בזמן קצר מאוד, הן נרכשות בדרך כלל לתקופה של 24 שעות ומוגשות בהתאם לקהל היעד אותו הגדיר המפרסם.

מודעות אלו יכולות להיות משולבות עם פרמטרים של אינג'מנט המראות לגולש מי מהחברים שלו הגיב לפרסום.

מודעות פרמיום משמשות בעיקר ליצירת כיסוי רחב מאוד בזמן קצר.

מוצרי פרימיום ניתנים לרכישה רק על ידי סוכנויות מדיה אשר מחזיקות חשבון ביזניס פרמיום בפייסבוק.

מוצרי אינג'מנט

אחד הייתרונות הגדולים ביותר בפרסום בפייסבוק הוא יצירת "מכפילים וויראליים". מכפילים וויראלים הם כמות הנחשפים אשר נחשפו למסר ללא שראו את המודעה ישירות אלה נחשפו לה כתוצאה ממעורבות שאחד מחבריהם יצר עם הפרסום, האפליקציה או דף המעריצים של המוצר.

פייסבוק מעודדת מפרסמים ליצור מכפילים וויראלים מתוך אמונה שזאת הדרך הטובה ביותר להעלות את האפקטיביות של הפרסום ולהפכו ליותר רלוונטי ופחות מטריד.

לצורך כך פייסבוק יצרה פורמטים פרסומיים הנקראים סיפורים ממונים ומודעות לייק.

פורמטים אולו מאפשרים למפרסם לקחת תוכן או פוסט מעמוד המעריצים שלו ולקדם אותו כמודעה פרסומית לכלל הגולשים או רק "למעגל השני" שהוא "חברים של מי שכבר עשה לייק לעמוד המעריצים של המותג".

ניתן לקדם פוסטים ייעודיים, סרטוני וידאו, תמונות, תגובות של גולשים או את עצם העובדה שגולש מסויים עשה לייק לעמוד.

מודעות אלו מניבות אחוזי תגובה גבוהים בהרבה ממודעות רגילות והן מופיעות בפייסבוק במיקומים מועדפים.

מודעות ASU

מודעות ASU הן המודעות הנפוצות ביותר בפייסבוק, מודעות אלו יכולות להיות מופנות לקהלי יעד שונים ברמת גיל, מין, תחומי עניין ועמודים להם עשה הגולש לייק.

המודעות הללו יכולות להפנות לעמוד חיצוני (אתר או דף נחיתה מחוץ לפייסבוק) או לעמוד פנימי בתוך פייסבוק וזאת על פי בחירת המפרסם.

בבלוג Facebook Pulse ובעמוד הפייסבוק של Media Pulse תוכלו לקבל עידכונים על כל מה שחדש בנושא הפרסום בפייסבוק