+972 3 5359257
info@mediapulse.co.il
Facebook
LinkedIn
Media Pulse independent media agency Media Pulse independent media agency
✕
  • Services
  • Israel Media Landscape
    • Israeli Demographics
    • Israeli Market Ad Spending
    • Israeli TV Media Landscape
    • Israeli Digital Media Landscape
    • Israeli Print Media Landscape
    • Israeli Radio Media Landscape
  • Contact
  • צור קשר
  • שרותים
    • פרסום בטלוויזיה
    • פרסום בעיתונות
    • פרסום ברדיו
    • פרסום חוצות
    • פרסום במנועי חיפוש
    • פרסום ברשתות חברתיות
    • פרסום במערכות פרוגרמטיות
    • פרסום מובייל
    • קידום אפליקציות
    • ווידאו
    • קידום אתר סחר
  • מי אנחנו
  • בית

קידום אתר סחר

קידום אתר סחר

קידום אתר סחר – זה במגרש שלנו 

כדי לבצע עבודה איכותית של תכנון ורכש מדיה עבור אתר סחר – צריך להכיר את התחום על בוריו, מהתמונה הכוללת ועד הפרטים הקטנים ביותר. זהו תחום המצריך ידע וניסיון מעמיק בעבודה עם מספר רב של פלטפורמות מסוגים שונים: פלטפורמות מעקב ומדידה, תוכן, רשתות פרסום ומערכות ניהול של האתר. כמו כן, ניהול אתר סחר מחייב עבודה צמודה ואינטנסיבית מול המפרסם ברמה יומיומית.
מדיה פולס מקדמת אתרי סחר משנת 2009 עבור אתרים גדולים בארץ ובחו”ל במגוון קטגוריות: אופנה, קמעונאות, רכב ועוד.

הפלוס של מדיה פולס

מדיה פולס מצוידת בידע מעמיק ובניסיון עשיר ורב שנים בקידום אתרי סחר.

 מדיה פולס אינה מבזבזת את זמנה ואת זמנו של הלקוח. אנו בוחרים לקדם רק אתרי סחר
שאנו צופים להם היתכנות כלכלית, ואפשרות לגידול מהיר במחזורי המסחר ובמחזורי
הפרסום כתוצאה מכך.

השלבים בקידום אתר סחר 

פעילותנו לקידום אתר סחר מתבצעת במספר שלבים ברורים, המובנים בתכנית כוללת:

שלב א’ – בדיקת יכולת החזר ההשקעה מהפעילות הפרסומית. בשלב זה אנו מבצעים ניתוח של עלויות הפרסום באפיקי הפרסום הדיגיטליים השונים בקטגוריה ובשוק בו פעיל המפרסם.אנו מכניסים את הנתונים לתוך מודל חישוב המשקלל את העלויות לקליק, אחוזי ההמרה הצפויים, שווי סל ממוצע, שווי לקוח ורמת הרווחיות שהוא מניב לאתר. מודל זה מאפשר לנו להחליט האם יש כדאיות לקידום, ואיזה אפיקים צפויים להניב את החזר ההשקעה הגבוהה ביותר עבור המפרסם.

שלב ב’ –  בניית תכנית קידום בפלטפורמות השונות בהן בחרנו להשתמש. התכנית כוללת  הגדרת קהלים, סוגי קריאייטיב נדרשים ועוד.

שלב ג’ –  התאמת מערכות מדידה, צביעת קהלים, מעקב המרות באתר, והכנת התשתית עם המפרסם לקידום במערכות היוצרות מודעות דינמיות.

שלב ד’ – שלב הניסוי בפועל. בשלב זה אנו בונים קמפיין ״ניסוי״ ראשוני, שנועד לבדוק אלו פלטפורמות וקהלים אכן מניבים ללקוח החזר השקעה חיובי.

שלב ה’ –  אופטימיזציה של אפיקי פרסום, קהלים וקריאייטיבים בהתאם לתוצאות בפועל של הפעילות הפרסומית.

שלב ו’ –  תכנית קידום חודשית עפ”י מוצרים, השקות ומבצעים שיש למפרסם מדי חודש.

לקידום אתר הסחר שלך
03-5359257 | info@mediapulse.co.il

Media Pulse ltd

Media Pulse ltd.
67 Yigal Alon st.
Tel Aviv 6744371 Israel
Tel: +972 3 5359257
Fax: +972 3 5359350

מדיה פולס בע״מ


מדיה פולס בע״מ
יגאל אלון 67
תל אביב 6744371
טל: 03-5359257
פקס: 03-5359350
  • אודות
  • שרותים
  • מי אנחנו
  • צור קשר
© 2016 All rights reserved to Media Pulse