פרסום ברשתות חברתיות
פרסום ברשתות חברתיות – למקצוענים בלבד!
ערוץ המדיה המתפתח ביותר בעשור האחרון הוא רשתות חברתיות. פייסבוק מובילה את התחום ללא עוררין, אך מותירה מקום גם לפלטפורמות נוספות כגון: אינסטגרם,סנאפצ׳ט, פינטרסט, לינקדאין, טוויטר ורשתות חברתיות סקטוריאליות אחרות.
תכנון, רכש וניהול מדיה ברשתות חברתיות הינו עסק מורכב ומתוחכם. כדי להגיע לתוצאות טובות בפרסום ברשתות חברתיות, נדרשים ידע ומקצועיות ברמה גבוהה מאוד. ראשית, יש ליצור הפרדה בין ניהול התוכן והשיחה בעמוד לבין תכנון ורכש המדיה, מכיוון שמדובר בשני תחומים המצריכים יכולות שונות לחלוטין. ניהול תוכן ושיחה דורש יכולות קריאטיביות, ואילו תכנון ורכש מדיה מחייבים הבנת מדיה מעמיקה, יכולות אופטימיזציה ויכולות טכניות. במקרים רבים, סוכנות שיודעת לנהל תוכן ושיחה ברשת, לא תהיה מצוידת ברמת הידע הנדרשת למהלך איכותי של תכנון ורכש מדיה על גבי פלטפורמות מורכבות שכאלה.