פרסום בעיתונות
יש חיים לפרסום בעיתונות
בשנים האחרונות הספידו את הרלוונטיות של הפרסום בעיתונות הכתובה, ודנו רבות בירידה בהיקפי הפרסום במדיה זו. האמנם? בדיקת אחוזי הקריאה של העיתונות הכתובה בישראל מצביעה על מגמת גידול בכיסוי היומי. בסיס הקוראים התרחב בעיקר עם כניסת “השחקנים החדשים” – החינמונים “ישראל היום” ו”ישראל פוסט”. כתוצאה מכך השתנו יחסי הכוחות בשוק, ואנו עדים לתחייה מחודשת של התחרות והיזמות בקרב כל שאר “השחקנים” במגרש העיתונות הכתובה. כניסתם של החינמונים אף העלתה משמעותית את אחוזי הקריאה בקהלי יעד צעירים יותר, אם כי הבסיס האיתן של קוראי העיתונים נותר מבוגר יחסית.