פרסום בטלוויזיה
המסך הקטן הוא אמצעי מדיה גדול!
טלוויזיה היא אמצעי המדיה האפקטיבי ביותר לבניית מותגים. יש לכך כמה סיבות:
- השילוב של קול, תמונה ותנועה, מאפשר למפרסמים בטלוויזיה ליצור עבור המותג שלהם זכירות גבוהה בזמן קצר.
- הפרסום בטלוויזיה מאפשר בניית ערכי מותג והעברת מסרים מורכבים.
- בעזרת פרסום בטלוויזיה ניתן לשנות תפיסות מותג באופן מהיר.
- לפרסום בטלוויזיה יש כיסוי רחב בקרב קהלים רבים. הכיסוי והאפקטיביות הפרסומית גבוהים במיוחד בקרב קהלים בוגרים ונשיים.