פרסום בטלוויזיה
המסך הקטן הוא אמצעי מדיה גדול!
טלוויזיה היא אמצעי המדיה האפקטיבי ביותר לבניית מותגים. יש לכך כמה סיבות:
השילוב של קול, תמונה ותנועה, מאפשר למפרסמים בטלוויזיה ליצור עבור המותג שלהם זכירות גבוהה בזמן קצר.
הפרסום בטלוויזיה מאפשר בניית ערכי מותג והעברת מסרים מורכבים.
בעזרת פרסום בטלוויזיה ניתן לשנות תפיסות מותג באופן מהיר.
לפרסום בטלוויזיה יש כיסוי רחב בקרב קהלים רבים. הכיסוי והאפקטיביות הפרסומית גבוהים במיוחד בקרב קהלים בוגרים ונשיים.